Hypothesis

+++Seharian+++
Ari ni,aku sibuk..budak tu pn sibuk..
esok aku lg sibuk. budak itu? x tau ah..blom di beri tau pape..
Kate nye arini ade open house di rumah nye..
aku, di jemput di saat akhir..tp xpe..no heart feeling..ceh!
sbb mggu depan nak g jmpe dah! waaaaaa!!! x kesah!

+++harapan+++
bdk tuh x kan tau blog ni..sampai bile2 pn..
org len juga..x perlu tau..
aku nk tulis je..(macam setan je ayat aku ni)
ah! g mam... la! haha!
itu harapan yg aku pk kan ari ni..

+++pemerhatian+++
bdk, ko smkin ok! wahh!
die sgt sporting skrg! mmg suka ah!
lebih memahami! power!

kluarga lebih harmoni skrg..
tetapi aku x taw utk berapa lama..
emosi skrg terkawal..
ibadat dgn tuhan dah kurang..duhh!
bangkit2!..

+++perasaan+++
ceria
gembira
rindu
lega
td g kenduri jiran kawen,mcm rase nak kawen..series weh!
fes time rase cmtuh! apesal ah?

berdebar2..(yg pelik)
mgkin sbb byk mnde yg akn aku hadapi mggu depan..
knvo??..x cuak sgt kot..bese je..
jmpe bdak tu? mmg slalu berdebar jmpe even da bese..
sbb nye..darjat aku ngn die berbeza..dan..aku mmg takot dkt ngn pmpuan..
tp bile da dekat..jeng2!haha..macm bodoh!

bdebar sbb kwn aku nak dtg umah!
x tau pesal..
sbb aku syg die kah!..gile babi pny stetmen!!!!
sbb aku suka lepak ngn die..
sbb lepak ngn die aku gelak 24 jam..
siyes weh! x yah pk masalah..sk dgr cite die..
tu yg sronok!..bapak ah!

0 comments:

Post a Comment