Restu

Malam ni.. mak aku,masuk bilik..
dgn marah2..aku tau ape sbnr nye sbb yg die nk mrh kan sgt..
Dia ckp sbb aku x penting kn kuarga ms knvo aritu..amik x kesah pasal kuarga..
What the fish?? nmpak nye mak aku neh wat lg prangai yg aku x respect..
Sbnr nye sbb nye aku da duga awl2 lg..mrh sbb die x suka shikin dtg ms knvo tu..
die nmpak shikin time tu..ape aku bole buat???aku pnting kan dua2 pihak,larang yg ni salah,larang yg tu pn salah, jd aku ke salah? kpd dua2 pihak,aku amik keputusan utk diam diri..puas kan ati masing2 ye..
salah ke aku kawan ngn die??
Oh ibu...pilih lah perempuan untuk aku..kawen kan aku segera..itu yg kau nak bukan..

Ya allah..berat nye dugaan..

4 comments:

amazing m a r i a said...

salam
maaf. sy bukan sape2
tapi sy tertarik utk nak bg komen kat post awk ni
sy maria.
ape y maria tahu n rasenye ramai dah sedia maklum, hidup kite akn dberkati Allah jike ibu n bapa kite merestui tindkan y kite buat..
jadi dlm kes awk ni, pilih n berkawan la dgn gadis y parents awk suke..
wsalam ~
http://mariajaworld.blogspot.com/

MUCKIN' said...

wslm =)
thanx maria..
atas nasihat berguna..
akn di pikir kan..

amazing m a r i a said...

perlu kamu fikirkan =)
but not too much kalo srabut sgt
tc ^^

MUCKIN' said...

sume nye.. under control..haha

Post a Comment